www.megastock.ru Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 202611924457

Business Level:

202611924457

357960778272

Сейчас на сайте

Сейчас 67 гостей онлайн

Напоминание

Данный сайт находится на стадии доработки и заполнения

В некоторых разделах сайта возможно отсутствие статей. Так же ошибки в статьях или в описании товара, не везде есть фото товаров. Каждый день Мы проводим работы по заполнению сайта информацией.

Гарантийный талон, выдаваемый при покупке: Печать E-mail
Нравится: 0
Не нравится: 0

Умови гарантійного обслуговування

1. Підчас покупки товару покупець повинен самостійно перевірити комплектацію та наявність фізичних пошкоджень товару, так як після придбання, претензії щодо комплектації та фізичних пошкоджень не приймаються.

2. Всі питання щодо гарантійного обслуговування виробу приймаються спеціалістом сервісного центру тільки після того, як покупець чітко сформулював ознаки несправності виробу. Товари із вказаними несправностями загального характеру - "не працює так як треба", "глючить" та т.п. в гарантійний ремонт не приймаються. Навчання покупця роботі з виробом та експертиза необґрунтованих претензій роздивляються як платні консультації.

3. При прийомі товару на гарантійне обслуговування термін перевірки становить 3 робочі дні. Термін гарантійного ремонту виробу - 14 робочих днів. У виключних випадках продавець (тех. спеціаліст) лишає за собою право подовжити термін гарантійного ремонту до 30 робочих днів. При неможливості здійснення гарантійного ремонту клієнту видається аналогічний товар (не гірший по своїм характеристикам), а за відсутності такого, здійснюється повернення коштів по найменшій ціні вибраній по критеріям, що задовольняють вимоги: ціна останньої операції; ціна поточного прайс-листа; ціна товару не гіршого за технічними характеристиками.

4. Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за свій рахунок. Під час гарантійного ремонту тимчасова заміна виробу на інше не виконується.

5. Продавець не несе відповідальності:

5.1. за несумісність купленого виробу з іншими виробами, як на програмному так і на апаратному рівні, і не відшкодовує збитки, нанесені клієнту подібною несумісністю;

5.2. за придатність виробу для конкретної цілі та того, що виріб не відповідає потребам та очікуванням Покупця;

5.3. за прямі чи непрямі збитки, які є результатом використання послуг та товарів Fate Computers, такі як втрата прибутку, простій обладнання, порча ПЗ, втрата даних, вартість обміну, транспортні витрати, пов'язані з доставкою для сервісного чи гарантійного обслуговування.

6. Гарантія та інші зобов'язання не розповсюджуються:

6.1. на всі витратні матеріали (картриджі, тонери, печатні голівки, чорнила) та змінні носії інформації (дискети, CD-R(RW)DVD+/-R(RW) диски);

6.2. мереживі фільтри, кабелі, перехідники, шлейфи, вентилятори систем охолодження, батареї, акумулятори, килими та аксесуари;

6.3. програмне забезпечення, конфігурацію операційної системи;

6.4. COM, LPT, PS/2, USB, Video-In/Out порти контролерів, входи/виходи звукових карт та порти мережевих карт (в т.ч. інтегрованих), так як вихід зі строю даних пристроїв можливий лише з причини порушення правил їх експлуатації (некоректне підключення зовнішніх пристроїв, підключення "на гарячу", невідповідність кабельних мереж стандартам прокладки та технічним нормам);

6.5. профілактику, періодичне обслуговування, чистку виробу, ремонту або заміну частин у зв'язку з їх природнім зносом;

6.6. товари вищезгаданої групи обміну (гарантійному ремонту) чи поверненню не підлягають.

7. Виріб не приймається по гарантії та безкоштовний ремонт не виконується у наступних випадках:

7.1. при відсутності гарантійного талону, документації, неповної комплектації виробу та вiдсутностi упаковки;

7.2. при порушенні пломб, наклейок виробника, стікерів "Fate Computers", при виявленні слідів їх переклеювання або ремаркування;

7.3. наявності механічних, електротехнічних, хімічних пошкоджень поверхні або компонентів виробу та комплектності (видимі зміни компонентів, випуклості, зколи, вм'ятини); також при пошкодженнях, зумовлених використанням несправних, пошкоджених, нестандартних (неоригінальних) витратних матеріалів, запчастин, блоків, та комплектуючих;

7.4. при пошкодженні на корпусі HDD (порушення герметичності блоку дисків та голівок (порушення цілісності прокладки гермозони), сліди ударів) та інших комплектуючих та виробів, потребуючих дбайливого використання;

7.5. наявності "зірваних" мікросхем та конденсаторів на платах контролерів (HDD, M/B та інших), що є прямим слідством порушення правил експлуатації (неправильність підключення, подача неправильних живлячих напруг, підключення/відключення "на гарячу", порушення правил електростатичної безпеки тощо);

7.6. підвищений шум двигуна HDD, оптичного приводу, кулерів систем охолодження;

7.7. при потраплянні всередину виробу сторонніх предметів, рідини, комах, наявності великої кількості пилу та сміття;

7.8. у випадку виникнення несправності, викликаної стихією, пожежею, побутовими факторами (стрибки напруги, підвищена вологість, агресивне середовище використання (вібрації, температура, тиск) та порушення інших технічних вимог по експлуатації засобів обчислювальної техніки);

7.9. при наявності слідів стороннього втручання або виконання ремонту сторонніми особами чи неуповноваженими сервісними центрами;

7.10. виріб було пошкоджено при транспортировці (зберіганні, якщо виріб не одразу вводиться в експлуатацію);

7.11. при наявності чи появі "битих" пікселів (субпікселів) на р/к моніторах, якщо їх кількість не перевищує значення, заявленого у відповідних загальноприйнятих стандартах фірми виробника (наприклад міжнародний стандарт ISO 13406-2).

8. Увага! Установка та настройка програмного забезпечення не входить до гарантійних обов'язків. Продавець не зобов'язаний та не здійснює навчання покупця роботі з придбаним обладнанням та ПЗ.

9. Гарантійне обслуговування товарів, що мають авторизовані сервісні центри проводиться у відповідних сервісних центрах. Для цього необхідно мати при собі фірмовий гарантійний талон (заповнений продавцем) та повну комплектацію виробу.